MEDICAL FAIR INDIA to wiodące targi medyczne na subkontynencie indyjskim. Tegoroczna 24. edycja cieszy się niesłabnącą popularnością w branży urządzeń medycznych - potwierdza imponująca liczba ponad 550 zarejestrowanych wystawców z ponad 20 krajów.
Oprócz funkcji informacyjnej, polscy przedsiębiorcy będą mogli wykorzystać przestrzeń stoiska organizowanego przez PAIH jako miejsce spotkań B2B, a także do ekspozycji własnych materiałów reklamowych. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji gości będzie również ekspert branży sprzętu medycznego, który udzielać będzie szczegółowych informacji o sektorze.
Na stoisku narodowym prezentowane będą osiągnięcia polskiego sektora sprzętu medycznego, a także potencjał do rozwijania współpracy z zagranicznymi kontrahentami.
- Program daje polskim firmom ogromne możliwości dotarcia na rynki, których nie były w stanie do tej pory poznać - w dalekiej Azji, wciąż ważnej Europie i nie mniej obiecujących Afryce i Ameryce Łacińskiej. Jestem przekonany, że stoiska narodowe nie tylko znacząco wzbogacą ofertę PAIH, ale przede wszystkim zwiększą rozpoznawalność polskich produktów na świecie - podkreśla prezes Tomasz Pisula.
Program Brand realizowany w latach 2018-2019 umożliwia polskim przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko oraz koszty przedsiębiorcy dotąd nie wybierali w swoich strategiach rozwoju. Na większości z tych rynków działania promocyjne polskich przedsiębiorców uzupełnione zostaną o działania informacyjne oraz medialne, które wzmocnią przekaz promocyjny.