Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach MEDICAL FAIR INDIA 2018 (Mumbaj, 16-18 marca 2018 r., Stoisko 1F30)

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-13 11:10:45
targi, mumbaj, indie, medical fair india, sprzęt medyczny, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, promocja polskiego sektora sprzętu medycznego, spotkania b2b, materiały informacyjne, filmy promocyjne, bpp, 2018

W ramach realizacji programu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand", Polska Agencja Inwestycji i Handlu promować będzie polski sektor sprzętu medycznego podczas targów Medical Fair India w Mumbaju w dniach 16-18 marca 2018 r.

MEDICAL FAIR INDIA to wiodące targi medyczne na subkontynencie indyjskim. Tegoroczna 24. edycja cieszy się niesłabnącą popularnością w branży urządzeń medycznych - potwierdza imponująca liczba ponad 550 zarejestrowanych wystawców z ponad 20 krajów.

 

Oprócz funkcji informacyjnej, polscy przedsiębiorcy będą mogli wykorzystać przestrzeń stoiska organizowanego przez PAIH jako miejsce spotkań B2B, a także do ekspozycji własnych materiałów reklamowych. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji gości będzie również ekspert branży sprzętu medycznego, który udzielać będzie szczegółowych informacji o sektorze.

 

Na stoisku narodowym prezentowane będą osiągnięcia polskiego sektora sprzętu medycznego, a także potencjał do rozwijania współpracy z zagranicznymi kontrahentami.

 

- Program daje polskim firmom ogromne możliwości dotarcia na rynki, których nie były w stanie do tej pory poznać - w dalekiej Azji, wciąż ważnej Europie i nie mniej obiecujących Afryce i Ameryce Łacińskiej. Jestem przekonany, że stoiska narodowe nie tylko znacząco wzbogacą ofertę PAIH, ale przede wszystkim zwiększą rozpoznawalność polskich produktów na świecie - podkreśla prezes Tomasz Pisula.

 

Program Brand realizowany w latach 2018-2019 umożliwia polskim przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko oraz koszty przedsiębiorcy dotąd nie wybierali w swoich strategiach rozwoju. Na większości z tych rynków działania promocyjne polskich przedsiębiorców uzupełnione zostaną o działania informacyjne oraz medialne, które wzmocnią przekaz promocyjny.