Stoisko
Częścią programu targów było szereg specjalistycznych konferencji naukowych, sympozjów, briefingów prasowych oraz prezentacji. Polskie stoisko narodowe zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach programu BRAND doskonale wpisywało się w konwencję przyjętą przez organizatorów. Przy współpracy ekspertów z Izby Gospodarczej POLMED na stoisku PAIH odbył się briefing prasowy dla przedstawicieli branżowej prasy w ZEA poświęcony prezentacji potencjału polskiego sektora producentów sprzętu medycznego.
Briefing prasowy
Polskie stoisko narodowe stanowiło zarówno sprawnie działający punkt kontaktowy pomiędzy odwiedzającymi potencjalnymi kontrahentami a przedstawicielami uczestniczących w targach firm, jak również miejsce spotkań biznesowych z potencjalnymi kontrahentami dla firm polskich odwiedzających targi, lecz nie posiadających w tej edycji targów własnego stoiska wystawienniczego.
Pan Moneer Faour i Pani Marta Biswas z ZBH PAIH w Dubaju
podczas rozmów z kontrahentami
Merytoryczne wsparcie ekspertów POLMED oraz aktywne działania pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, jak również znaczące zaangażowanie Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Dubaju pozwoliły na zaznaczenie obecności stoiska narodowego jako miejsca gościnnego, otwartego i przyjaznego dla wszystkich odwiedzających zainteresowanych polską branżą medyczną - co pozwoliło na odbycie firmom polskim wielu cennych rozmów z przedsiębiorcami zagranicznymi. To znacząco wpłynęło na budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju przyjaznego i otwartego oraz odpowiednio przygotowanego do prowadzenia działalności biznesowej przez zagranicznych kontrahentów.
Pani Katarzyna Radziejewska (ekspert POLMED)
podczas rozmów z zainteresowanymi polskim sprzętem medycznym
Polskie stoisko narodowe cieszyło się niesłabnącym zainteresowaniem podczas wszystkich dni targowych. Dużym powodzeniem cieszyły się katalogi branżowe dystrybuowane na stoisku, jak również materiały promocyjne dostarczone przez firmy sektora sprzętu medycznego. Ważnym narzędziem promocyjnym okazał się bez wątpienia nowoczesny design zabudowy stoiska, jak również zastosowane narzędzia multimedialnej promocji - piramida holograficzna oraz interaktywna recepcja.
Interaktywne formy promocji na stoisku PAIH