Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach Arab Health - podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-14 14:34:04
targi, dubaj, zea, arab health, branża medyczna, sprzęt medyczny, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, brand, promocja polskiego sektora sprzętu medycznego, izba gospodarcza, polmed, spotkania b2b, materiały informacyjne, filmy promocyjne, bpp, 2018, zagranicznego biura handlowego paih w dubaju, zbh dubaj

Targi ARAB HEALTH (29 stycznia - 1 lutego 2018 r.) są największym wydarzeniem wystawienniczym branży medycznej w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki. W 2018 roku w targach uczestniczyło ponad 4 200 firm z całego świata, zorganizowano 39 pawilonów narodowych rozmieszczonych w 22 halach wystawienniczych. Według szacunków organizatorów targi w tym roku odwiedziło ponad 103 tys. osób reprezentujących 150 państw.

Stoisko

 

Częścią programu targów było szereg specjalistycznych konferencji naukowych, sympozjów, briefingów prasowych oraz prezentacji. Polskie stoisko narodowe zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach programu BRAND doskonale wpisywało się w konwencję przyjętą przez organizatorów. Przy współpracy ekspertów z Izby Gospodarczej POLMED na stoisku PAIH odbył się briefing prasowy dla przedstawicieli branżowej prasy w ZEA poświęcony prezentacji potencjału polskiego sektora producentów sprzętu medycznego.

 

 

Briefing prasowy

 

Polskie stoisko narodowe stanowiło zarówno sprawnie działający punkt kontaktowy pomiędzy odwiedzającymi potencjalnymi kontrahentami a przedstawicielami uczestniczących w targach firm, jak również miejsce spotkań biznesowych z potencjalnymi kontrahentami dla firm polskich odwiedzających targi, lecz nie posiadających w tej edycji targów własnego stoiska wystawienniczego.

 

Pan Moneer Faour i Pani Marta Biswas z ZBH PAIH w Dubaju

podczas rozmów z kontrahentami

 

Merytoryczne wsparcie ekspertów POLMED oraz aktywne działania pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, jak również znaczące zaangażowanie Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Dubaju pozwoliły na zaznaczenie obecności stoiska narodowego jako miejsca gościnnego, otwartego i przyjaznego dla wszystkich odwiedzających zainteresowanych polską branżą medyczną - co pozwoliło na odbycie firmom polskim wielu cennych rozmów z przedsiębiorcami zagranicznymi. To znacząco wpłynęło na budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju przyjaznego i otwartego oraz odpowiednio przygotowanego do prowadzenia działalności biznesowej przez zagranicznych kontrahentów.

 

Pani Katarzyna Radziejewska (ekspert POLMED)

podczas rozmów z zainteresowanymi polskim sprzętem medycznym

 

Polskie stoisko narodowe cieszyło się niesłabnącym zainteresowaniem podczas wszystkich dni targowych. Dużym powodzeniem cieszyły się katalogi branżowe dystrybuowane na stoisku, jak również materiały promocyjne dostarczone przez firmy sektora sprzętu medycznego. Ważnym narzędziem promocyjnym okazał się bez wątpienia nowoczesny design zabudowy stoiska, jak również zastosowane narzędzia multimedialnej promocji - piramida holograficzna oraz interaktywna recepcja.

 

Interaktywne formy promocji na stoisku PAIH