.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Targi Sprzętu i Wyposażenia Medycznego SALMED 2018 - podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-21 14:47:44
targi, poznań, polska, salmed, branża medyczna, sprzęt medyczny, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, polmed, konferencja, briefing prasowy, spotkania b2b, materiały informacyjne, filmy promocyjne, brand, branżowy program promocji, bpp, 2018

Przez 3 dni miała miejsce w Poznaniu 27. edycja Międzynarodowych Targów Sprzętu i Wyposażenia Medycznego SALMED 2018. Wydarzenie zgromadziło blisko 200 wystawców najnowocześniejszego sprzętu medycznego. Równolegle odbyły się liczne konferencje, warsztaty, spotkania biznesowe, specjalistyczne seminaria oraz wykłady, które poruszyły aktualne tematy nurtujące branżę.

Polskie stoisko narodowe zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach programu BRAND cieszyło się zainteresowaniem wśród zwiedzających. Pierwszego dnia targów odbyła się konferencja: "Innowacje branży wyrobów medycznych w ratowaniu zdrowia i życia. Potencjał gospodarczy polskich przedsiębiorców - jak go wykorzystać?", w której prelegentem był Robert Zawadzki - Zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej w PAIH, a drugiego dnia ekspert z Izby Gospodarczej POLMED poprowadził briefing prasowy poświęcony prezentacji potencjału polskiego sprzętu medycznego.

 

 

Program Brand umożliwia polskim przedsiębiorcom zdobywanie kolejnych, pozaunijnych rynków - bardzo perspektywicznych, ale ze względu na odległość, często niedostępnych i nieuwzględnianych w strategiach rozwoju polskich przedsiębiorców.

 

 

- Targi stwarzają okazję do tego, żeby polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw postawiły pierwsze kroki na rynkach zagranicznych. - ocenia Robert Zawadzki, odpowiedzialny za realizację branżowych programów promocji w PAIH. - Polski sprzęt ma rzeczywiście szansę na powodzenie na rynkach zagranicznych. Dużą siłą polskich wystawców jest to, że potrafią zaoferować bardzo wysoką jakość, a w świadomości zagranicznych kontrahentów ceny produktów zakorzeniły się jako bardzo atrakcyjne. - dodaje Zawadzki.

 

Zapraszamy do wysłuchania wywiadu z Robertem Zawadzkim:

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie

 

Nasza obecność pozwoliła na nawiązanie relacji z polskimi przedsiębiorcami i poszerzenie wiedzy o Branżowym Programie Promocji. Jeden z założycieli wrocławskiej firmy LAPARO (specjalizującej się w projektowaniu oraz produkcji urządzeń do symulacji medycznej - umożliwiający profesjonalny trening laparoskopowy) Radosław Nowosielski przyznaje - Dzięki obecności stoiska Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu i rozmowie dowiedzieliśmy się o nowych możliwościach i zdecydowaliśmy się na udział w programie.

 

Polskie stoisko narodowe na targach w Poznaniu zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży sprzętu medycznego w ramach poddziałania 3.3.2.: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS).