Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Za nami pierwszy dzień targów medycznych Hospitalar 2018

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-05-24 10:08:16
targi, sao paulo, brazylia, hospitalar, sprzęt medyczny, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, targi medyczne, nestmedic, technologie informatyczne w medycynie, urządzenia medyczne, promocja polskiego sektora sprzętu medycznego, bpp, 2018

Pierwszy dzień targów medycznych Hospitalar, które odbywają się właśnie w Sao Paulo rozpoczął się silnym polskim akcentem. Firma Nestmedic z Wrocławia zaprezentowała swój innowacyjny produkt w trakcie jednego z pierwszych paneli poświęconych technologiom informatycznym w medycynie.

Nestmedic jest producentem urządzenia o nazwie Pregnabit przeznaczonego do diagnostyki ciąży w całkowicie zdalny sposób. To autorskie urządzenie pomiarowe, pozwalające na bezpieczne i wiarygodne badanie akcji serca płodu, tętna mamy oraz zapis czynności skurczowej mięśnia macicy. Urządzenie jest przenośne, więc badanie można wykonać o dowolnej porze, w dowolnym miejscu. Zebrane przez urządzenie dane, przekazywane są bezprzewodowo do Medycznego Centrum Telemonitoringu, obsługiwanego przez wykwalifikowany personel medyczny.

 

 

Wystąpienie przyciągnęło wielu słuchaczy i wzbudziło zainteresowanie polskimi produktami. Jest to sukces sam w sobie, albowiem Hospitalar to jedna z największych branżowych imprez wystawienniczych w obu Amerykach. W tym, jubileuszowym roku (25. edycja) w Sao Paulo obecnych jest ponad 1200 firm z ponad 70 krajów. W tym roku przewidywana liczba odwiedzających przekroczyć ma 90 000.

 

 

PAIH obecna jest także na targach, jako organizator stoiska narodowego w ramach programu promocji gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand.

 

Program umożliwia polskim przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, których firmy do tej pory nie wybierały opracowując swoje strategie rozwoju mając na uwadze wysokie koszty.