Podczas tegorocznej edycji targów MEDICA na tle tak dużej liczby wystawców z Polski wyróżniało się także Polskie Stoisko Narodowe. Na łącznej powierzchni ponad 250 m2 przy współpracy z Polską Agencją Rozwoju i Przedsiębiorczości stworzyliśmy przestrzeń networkingową dedykowaną polskim wystawcom oraz przedsiębiorcom, którzy nie mają targach własnych stoisk, ale potrzebują miejsca, w którym mogą spotkać się z kontrahentem czy innym partnerem biznesowym.
Podczas targów dystrybuowany był folder branży sprzętu medycznego przygotowany w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Sprzętu Medycznego oraz przekazane bezpośrednio przez polskie firmy medyczne materiały reklamowe i promocyjne. Prezentowane były także filmy promocyjne polskich firm branży sprzętu medycznego.
Uczestnikami targów byli również licznie zaproszeni przedstawiciele prasy branżowej dla których zorganizowany został briefing prasowy poprowadzony przez eksperta z Ogólnopolskiej Izby Wyrobów Medycznych POLMED Panią Katarzynę Radziejewską.
Na targach reprezentowane było także Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie służąc pomocą wszystkim zainteresowanym kwestiami wymagań, wyzwań i specyfiki współpracy z kontrahentami na rynku niemieckim.
Na Polskim Stoisku Narodowym mieliśmy przyjemność podejmować Konsula Generalnego RP w Kolonii Pana Jakuba Wawrzyniaka.