Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja polskiej branży medycznej na targach Florida International Medical Expo 2019

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-07-03 15:46:28
targi, miami, usa, fime, sprzęt medyczny, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, promocja polskiego sektora sprzętu medycznego, spotkania b2b, materiały informacyjne, filmy promocyjne, briefing prasowy, zbh waszyngton, polmed, bpp, 2019

W dniach 26-28 czerwca 2019 r. Polska Agencja Inwestycji i Handlu we współpracy z polskimi firmami po raz kolejny na stoisku narodowym promowała polski sektor sprzętu medycznego na jednych z największych targów medycznych w USA - Florida International Medical Expo (FIME).

FIME

W roli wystawców wzięło udział 11 polskich firm, które mogły poszczycić się licznymi przykładami innowacyjnych urządzeń i produktów medycznych, mających szansę wejść na rynek amerykański w najbliższym czasie, m.in. implanty dla ortopedii i traumatologii, zautomatyzowany trenażer chodu, innowacyjna technologia umożliwiająca błyskawiczną diagnostykę nowotworów, sprzęt diagnostyczny, ultrasonograficzny oraz do endoskopii, czy pionizatory do rehabilitacji osób z porażeniem kończyn dolnych.

 

FIME

 

Sektor urządzeń medycznych jest jednym z najbardziej regulowanych branż na rynku USA, a złożone przepisy i regulacje z tym związane stanowią największe wyzwanie dla potencjalnego przedsiębiorcy, szczególnie w początkowym etapie wejścia na rynek. Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich firm, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Waszyngtonie, zorganizowało drugiego dnia targów warsztaty biznesowe na temat wymagań importowych produktów medycznych i procesu kontroli zagranicznej FDA oraz prawnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej w USA, z udziałem lokalnego eksperta i prawnika. Uczestnicy warsztatów mieli okazję przedyskutowania różnych wariantów wejścia na rynek i optymalnych form prowadzenia działalności gospodarczej z uwzględnieniem kwestii podatkowych. Zaproszeni eksperci, ze względu na swoje wieloletnie doświadczenie, w tym również w pracy z polskimi firmami, udzielili cennych wskazówek, popartych praktycznymi przykładami.

 

FIME

 

Udział polskich firm w jednej z najbardziej znanych konferencji medycznych w USA umożliwił zaprezentowanie polskich urządzeń i produktów medycznych, które mają szanse wejść na rynek amerykański. To także dobra okazja do poznania aktualnych trendów rynkowych, perspektyw sektora, potencjalnej konkurencji czy przyszłych partnerów biznesowych. Stany Zjednoczone są największym na świecie rynkiem urządzeń medycznych, a ponad połowa największych globalnych firm medycznych ma swoje siedziby lub przedstawicielstwa w tym kraju. Branża odnotowuje coroczny 3-5% wzrost, a inwestycje w badania i rozwój urządzeń medycznych wzrosły ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich dziesięcioleci.

 

FIME

 

Polskie firmy sprzętu medycznego zainteresowane wejściem na rynek amerykański zapraszamy do kontaktu z Zagranicznym Biurem Handlowym w Waszyngtonie.

 

FIME

 

* * *

Program Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - BRAND realizowany w latach 2018-2019 umożliwia polskim przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki poza UE, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko oraz koszty przedsiębiorcy dotąd nie wybierali w swoich strategiach rozwoju.