- Branżowy Program Promocji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. realizuje branżowy program promocji sprzętu medycznego BRAND, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży sprzętu medycznego jako całości sektora.
W ramach realizacji programu do końca 2019 roku PAIH zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 14 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 10 krajach.
Na zorganizowanych stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego będzie udzielać odwiedzającym targi informacji o polskich firmach obecnych na danych targach.
Realizacja programu BRAND odbywa się w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój i jest przeznaczona dla przedsiębiorstw z sektora MŚP.
Wszystkie działania Agencji dla przedsiębiorców są bezpłatne.
Więcej szczegółów o programie dostępne jest pod adresem: polish-medical.com
- Aktualności
- Dołącz do Polskiego Stoiska Narodowego na targach MEDICA - 18-21 listopada 2019!
- Targi MEDICA 2019: Polskie Stoisko Narodowe przyjmuje materiały promocyjno-informacyjne!
- Misja przyjazdowa branży sprzętu medycznego
- PAIH Forum Biznesu 2019
- Expo 2020
- Najbliższe nabory na rynki - Projekt Polskie Mosty Technologiczne
- Nadchodzące wydarzenia
- W mediach
- Nestmedic: Niemcy wierzą w polską firmę
- Infoscan planuje wejść do Iranu
- Infermedica pozyskała 14 mln zł na rozwój platformy do wstępnej diagnostyki medycznej
- Producent sprzętu medycznego nawiązał współpracę joint venture z chińską firmą
- Ambasada Brytyjska zabrała polskie startupy z Akademii BioMed PFR na warsztaty do Nottingham Business School
- Spółka SiDLY pozyskuje 35 mln zł na dalszy rozwój
- Infoscan oraz Uniwersytet Medyczny w Białymstoku rozpoczynają kolejny etap programu "Białystok PLUS"
- Coraz większe wsparcie dla innowacji medycznych w Polsce. Ich rozwój przyspieszy także dzięki zaangażowaniu prywatnych firm