Wydarzenie to adresowane jest zwłaszcza do dystrybutorów i producentów działających w branży medycznej, ale również do lekarzy, farmaceutów, ordynatorów, dyrektorów i przedstawicieli szpitali, fizjoterapeutów, a także menadżerów administracyjnych szpitali i ośrodków medycznych.
JAK TO DZIAŁA?
- Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym na stronie wydarzenia określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać;
- Dane zarejestrowanych firm umieszczane są na bieżąco w katalogu online;
- Z katalogu zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby porozmawiać;
- W wybranych terminach odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych, indywidualnych spotkań online.
Oficjalnym językiem spotkań będzie angielski. Nie trzeba instalować żadnego dodatkowego oprogramowania, by uczestniczyć w spotkaniach.
KOSZTY UCZESTNICTWA
Koszt udziału w spotkaniach b2b wynosi:
- 100 EUR w przypadku firm produkcyjnych, ośrodków medycznych, instytutów naukowych;
- 50 EUR w przypadku startupów (utworzonych nie wcześniej niż 1 stycznia 2017 r.);
- Dla dystrybutorów, importerów, kupców udział w spotkaniach jest nieodpłatny!
WAŻNE TERMINY
19 listopada 2020 r. – termin rejestracji
Spotkania B2B w 2020 r.: 22 października, 3 listopada, 16-19 listopada
Spotkania B2B w 2021 r: 14 i 27 stycznia, 16 lutego, 11 i 29 marca
Informacji na temat giełdy kooperacyjnej udziela Agnieszka Promianowska, agnieszka_promianowska@parp.gov.pl.