Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-11-10 09:11:43
branżowy program promocji, sprzęt medyczny, polskie marki produktowe, bpp, paih, polska agencja inwestycji i handlu, stoiska informacyjno-promocyjne, targi, konferencje, kampanie promocyjne, briefing dla prasy, materiały promocyjne, krajowe inteligentne specjalizacje, kis, usa, polska, niemcy, zjednoczone emiraty arabskie, zea, singapur, turcja, chiny, brazylia, rpa, indie

Realizacja programu promocji branży sprzętu medycznego w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży sprzętu medycznego, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję sprzętu medycznego, jako całości sektora.

 

W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 14 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 10 krajach:

  • USA,
  • Polska,
  • Niemcy,
  • ZEA,
  • Singapur,
  • Turcja,
  • Chiny,
  • Brazylia,
  • RPA,
  • Indie.

Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.

 

Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.

 

Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz polskiej branży sprzętu medycznego.

 

W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiej branży sprzętu medycznego oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.

 

W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu dla branży sprzętu medycznego. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym w trakcie wszystkich imprez targowych.

 

W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:

  • USA,
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie,
  • Chiny,
  • Turcja,
  • Singapur,
  • Brazylia,
  • RPA.

 

Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji dla branży sprzętu medycznego, zapraszamy do kontaktu.