Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży sprzętu medycznego, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję sprzętu medycznego, jako całości sektora.
W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 14 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 10 krajach:
- USA,
- Polska,
- Niemcy,
- ZEA,
- Singapur,
- Turcja,
- Chiny,
- Brazylia,
- RPA,
- Indie.
Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.
Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.
Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz polskiej branży sprzętu medycznego.
W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiej branży sprzętu medycznego oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.
W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu dla branży sprzętu medycznego. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym w trakcie wszystkich imprez targowych.
W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:
- USA,
- Zjednoczone Emiraty Arabskie,
- Chiny,
- Turcja,
- Singapur,
- Brazylia,
- RPA.
Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji dla branży sprzętu medycznego, zapraszamy do kontaktu.